Je paradoxní, že moderní internetová společnost (navíc jedna z největších i v rámci Evropy) má zájem o tak staré médium, jako je televize. Pro Seznam je to však cesta, jak se dostat do přízně starší generaci diváků, která by se k jeho online tvorbě jinak nedostala.
V září firma založila novou dceřinou společnost Seznam TV, a ta se teď uchází o licenci pro pozemní, satelitní, kabelové a internetové vysílání. O žádosti podané k RRTV jako první informoval Český rozhlas. ČRo navíc zjistil, že Seznam už jednal s Českými Radiokomunikacemi i firmou Digital Broadcasting o vstupu do pozemní digitální sítě.
S Radiokomunikacemi Seznam neuspěl, protože v jejich celoplošných multiplexech už není místo. Jestli se firma dohodla se zmíněnou konkurencí, ale není známo. Digital Broadcasting se Seznamem spolupracuje od loňska, kdy Seznamu do multiplexu 4 vpustil jeho Stream.cz.
Nešlo však o plnohodnotný kanál, nýbrž hybridní vysílání HbbTV, které obsahovalo jen internetovou část. V multiplexu tak Seznam nezabral prakticky žádný prostor, ale lidé bez chytrých televizorů připojených k internetu nemohli Stream.cz sledovat.
Rozhlas spekuluje, že Seznam chce televizi spustit ještě před lednovými prezidentskými volbami. „Prodal“ by tak své zpravodajství novým divákům. Na Streamu má ovšem i desítky další pořadů (seriály, dokumenty, zábavní tvorba), kterými by televize mohla plnit programové schéma.