Hlavní navigace

Seznam chystá vlastní televize. Chce uloupit diváky tradičním stanicím

Sdílet

 Autor: Redakce

Pavel Zima se v rozhovoru pro Hospodářské noviny rozpovídal o chystaných TV projektech Seznamu. Chtějí oslovit tu línou část populace, která si jen televizi bez přemýšlení zapne, ale aktivně si obsah nevyhledává. Pasivní sledování si už firma vyzkoušela na hudebním portálu Mixér.cz (loni jsme jej hodně pochválili). Jeho obchodní model prý začal Seznam řešit až dva týdny po spuštění a dnes už si na sebe Mixér „plus mínus“ vydělá.

Mixér.cz

Snažíme se pasivní koncept pro tu línou část populace, které je 75 procent, přenést i na internet. Maximálně eliminovat práci uživatele, aby ho internet mohl jen bavit. Podobným směrem chceme jít v TV projektech a začít se angažovat v obýváku uživatele v osm hodin večer,“ uvedl Pavel Zime pro HN.

 

Podobný koncept už u internetového vysílání využívá také Nova. Její Voyo.cz je sice internetová videopůjčovna, kde si kdykoliv můžete pustit cokoliv, ale zároveň na tomto obsahu staví specializované kanály, například filmový Voyo Cinema. Mají vlastní dramaturgii, uživatel pouze zapne TV může sledovat, aniž by musel nejdříve dohledat, co si vlastně chce spustit.

Otázkou ovšem je, zdali se Seznam pokusí „prodávat“ obsah z videoslužby Stream.cz, nebo bude nabízet i licencované filmy, seriály či jiné cizí pořady.