Seznam redesignoval Zboží.cz. Od betatesterů si vzal ponaučení

7. 10. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Od zářijového betatestu až k nově spuštěné ostré verzi se srovnávač cen Zboží.cz stačil ještě trochu proměnit. Seznam reagoval na zpětnou vazbu 120 000 uživatelů, kteří si novinky vyzkoušeli s předstihem. Díky jejich postřehům službu upravil.

Seznam představil nové Zboží.cz (říjen 2014) Seznam představil nové Zboží.cz (říjen 2014)

To hlavní ale zůstává. Na základní stránce Seznam upozorňuje na čtyři top produkty a velký důraz klade na vyhledávač. Detaily produktů jsou zase přehledně rozkouskovány do jednotlivých bloků (popis, kde koupit, parametry, návody, recenze…), mezi kterými se můžete posunovat rolováním stránky nebo kliknutím na osu v levém panelu.

Seznam představil nové Zboží.cz (říjen 2014)

Na hlavní stránce Seznam nahradil ikonky kategorií za fotografie a celkově grafiku trochu zmenšil. Ve výpisu kategorií se pak nově nachází tři vybrané (nejžádanější) produkty rozdělené do tří cenových hladin (lidovka, dostupné všem, pro náročné). Ve výpisu produktů přibylo filtrování podle výdejních míst a počet zobrazených e-shopů ve výchozím stavu se rozrostl z pěti na sedm. Celý web je také responzivní, takže se umí přizpůsobit mobilu a tabletu.

 

bitcoin_skoleni

Postupně Seznam k produktům přidává i návody a jiné příručky v PDF a chystá podporu videorecenzí. E-shopy zase dostanou novou administraci. Seznam mj. slibuje výraznější spolupráci s ostatními službami Seznam.cz (například vylepšené fulltextové hledání přímo na Zboží.cz). Tedy co, co už nabízí Google a co Heuréka a spol. velmi těžce nesou.

Zdroj: Seznam