Bebo v roce 2005 založili manželé Michael a Xochi Birchovi. Síť sloužila jako blog, fotogalerie, uměla to i s videem a pochopitelně nechyběly ani sociální prvky jako přátelé či osobní profily. Do Beba vkládali naděje (a peníze) investoři, ale Birchovi stále drželi majoritní 70% podíl. A tu v roce 2008 přišla nabídka, která se neodmítá. O službu projevil zájem AOL. Za obchod zaplatil 850 milionů dolarů, což pro Birchovy znamenalo zhruba 600 milionů.
Už tehdy se mluvilo, že obchod byl předražený. Síť nakonec nevydělávala, uživatelé pomalu odcházeli jinam, AOLu se celá akvizice rozpadala pod rukama. V roce 2010 se firma Beba zbavila. Skupina Criterion Capital Partners zaplatila údajně pod 10 milionů dolarů. Web se ani pod dalším majitelem nedostal zpět do formy.
We just bought Bebo back for $1m. Can we actually re-invent it? Who knows, but it will be fun trying...
— Michael Birch (@mickbirch) July 1, 2013
Michael Birch v pondělí oznámil, že Bebo koupil zpět na milion dolarů. „Můžeme to znovu přetvořit? Kdo ví, ale bude sranda to zkusit,“ dodal na Twitteru. Nutno podotknout, že prosadit se dnes s novou sociální sítí bude těžší než před deseti lety. Bebo by muselo přijít s opravdu revolučním nápadem, jinak půjde ve šlépějích sítě MySpace, která se mění pravidelně co dva roky – bez výsledku.
via Wikipedia