Souhrnné výsledky ale ukazují, že v nedostatku čipů problém nebyl, neboť jen v roce 2013 svého majitele našlo 7,2 milionů nových konzolí. Čísla od obou společností jsou skutečně prodané kusy koncovým spotřebitelům (sold through), nikoliv dodávky do obchodů (shipments).
Ačkoliv ještě v listopadu kolovala zpráva, že Xbox během Black Friday zaznamenal ve Spojených státech dvojnásobné prodeje (a to jak Xbox One proti PS4, tak Xbox 360 ve srovnání s PS3), tato data vzešla z lehce pochybného průzkumu a celkové průběžné skóre vyznívá jinak. Sony oznámilo, že k 28. prosinci 2013 prodalo celkem 4,2 milionu Playstationů 4. Sony nabízí svou konzoli v 53 zemích světa, vydání v domácím Japonsku ale teprve přijde a proto už je prakticky jasné, že vytýčený cíl pěti milionů prodaných strojů do konce března bude splněn.
Microsoft sice nezveřejnil své interní projekce a cíle, pochlubil se však, že do konce roku 2013 prodal „více než tři miliony“ konzolí Xbox One. Ta se zatím prodává jen ve třinácti zemích a kvůli přibalenému Kinectu je dražší. Když vezmeme v úvahu tento rozdíl a vynásobíme počet prodaných kusů doporučenou cenou v amerických dolarech, náskok Sony rázem není tak velký. Japonci prodali konzole v celkové hodnotě 1,67 miliardy dolarů, Microsoft utržil zhruba miliardu a půl.
Zdroj: X-bit labs