Telefónica také volí předplatné Office 365. Chce ušetřit až 20 % nákladů

17. 5. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Myslíte si, že firmy odmítají předplatné, že budou raději platit za samostatné licence balíčků Office a provozovat vlastní servery? Snazší je pro ně zaplatit Microsoftu, jenž jim donese vhodné služby na stříbrném podnose. Office 365 odstartovala v létě roku 2011. Letos na trh vstoupily balíčky s předplatným, které se také nazývají Office 365, tentokrát ale cílí na běžné spotřebitele. Ve srovnání s firemní variantou spotřebitel v podstatě obdrží pouze software Office pro osobní počítače.

Tip: Microsoft útočí na Dokumenty Google. Prý nestojí za riziko

Firmy mohou využít hostovaných cloudových řešení, včetně např. e-mailového Exchange nebo komunikační platformy Lync. V tomto roce do rozjetého vlaku naskočilo hned několik významných společností a subjektů. Jedním z největších zákazníků se stalo Tesco. Gigantická síť obchodů sice ve Spojených státech příliš slávy nepoznala, zato v Evropě nebo Asii ano. Více než 6 000 obchodů a skoro 520 000 zaměstnanců značí, že takového zákazníka si Microsoft musí vážit. Office 365 si nově předplatila také španělská Telefónica.

 

Ve srovná se sítí obchodů Tesco se sice jedná o malý domácí podnik, nám ale firma rozhodně není neznámá. Operuje i v Česku a před dvěma roky v naší zemi změnila obchodní název Telefónica Czech Republic, a.s. Zákazníci ji nicméně znají jako O2 a mohou si od ní pořídit hlasový paušál, mobilní data nebo pevné připojení pomocí xDSL. Jejích více než 130 000 zaměstnanců ve 24 zemích má těžit z Office 365 a jejich mladého přírůstku Yammer.

Přechod začal nejdříve v Latinské Americe, v Evropě k němu dojde někdy v létě. Firma si od migrace slibuje uspoření až 20 % nákladů na komunikaci a spolupráci mezi zaměstnanci.

ICTS24

Telefónica

Zdroj: Microsoft via Neowin