Co s tím? Ručně klepněte na nastavení | zálohování | aplikace+nastavení | zálohovat. Ukládání dat v tom případě stejně skoro určitě skončí chybou, ale pro začátek si to ověřte. Pokud postup selže, existuje naštěstí jednoduché řešení. Na obrazovce zálohování | aplikace+nastavení klepněte na spravovat zálohy a stávající zálohu smažte z cloudu tlačítkem odstranit.
Se smazáním stávají zálohy se funkce úplně vypne. Vraťte se na předchozí obrazovku a funkci Zálohování nastavení znovu zapněte a rovnou ručně zahajte první zálohou dat klepnutím na zálohovat. Nyní by již akce měla skončit úspěchem a ukládání dat byt v budoucnu mělo probíhat automaticky bez potíží.
Zálohování zpráv a fotek funguje nezávisle na této části zálohování, takže nefunkční záloha aplikací neovlivní ukládání snímků na OneDrive ani schovávání SMS.