Tip: Nefunguje záloha aplikací ve Windows Phone? Existuje snadné řešení

28. 4. 2015

Sdílet

 Autor: Redakce

Ve Windows Phone se standardně fotky, videa, SMS a seznam i s nastavením aplikací zálohují do cloudu. Ačkoli se jedná o veskrze bezproblémovou funkci, i já se setkal s tím, že zálohování aplikací přestalo pracovat. Týká se to aplikací a s nimi souvisejících uživatelských dat. Bohudík se o tom aspoň po nějakém čase dozvíte, neboť systém vám poslušně prozradí, že zálohování neběží.

 

Co s tím? Ručně klepněte na nastavení | zálohování | aplikace+nastavení | zálohovat. Ukládání dat v tom případě stejně skoro určitě skončí chybou, ale pro začátek si to ověřte. Pokud postup selže, existuje naštěstí jednoduché řešení. Na obrazovce zálohování | aplikace+nastavení klepněte na spravovat zálohy a stávající zálohu smažte z cloudu tlačítkem odstranit.

Se smazáním stávají zálohy se funkce úplně vypne. Vraťte se na předchozí obrazovku a funkci Zálohování nastavení znovu zapněte a rovnou ručně zahajte první zálohou dat klepnutím na zálohovat. Nyní by již akce měla skončit úspěchem a ukládání dat byt v budoucnu mělo probíhat automaticky bez potíží.

Zálohování zpráv a fotek funguje nezávisle na této části zálohování, takže nefunkční záloha aplikací neovlivní ukládání snímků na OneDrive ani schovávání SMS.