Tři měsíce Spotify + O2: v průměru ušetříte 539 MB dat, Spotify se naučí česky

21. 9. 2016

Sdílet

 Autor: Redakce

Oživeno:

Všiml jsem si, že Spotify už na mně mluví česky. Jde o klienta ve verzi 1.0.38.

Spotify už je v češtině

Původní text:

O2 sice považujeme za nejslabšího velkého operátora z pohledu
nasazování nových technologií
nebo zavádění úžasných inovací v podobě zastavení
internetového připojení po vyčerpání FUP
, v současnosti má však na své
straně výhodu jménem Spotify. Zatímco T-Mobile se již nějaký ten pátek kamarádí
s Deezerem, O2 vsadilo na největší
hudební streamovací službu na světě
.

Výhodu sice nenabízí každému, ale kdo na ni dosáhne, může
streamovat v mobilní síti prakticky neomezeně, přenesená data se mu nezapočítávají
do FUP
. Při uvedení nabídky operátor rovněž nabídl možnost první tři měsíce
předplatné neplatit. V tuto chvíli tedy první zákazníci a zákaznice, kteří
si předplatné přes O2 zařídili, vstupují do prvního období, kdy za službu budou zase normálně platit.

Po třech měsících za Spotofy začnete zase platit
Po třech měsících za Spotofy začnete zase platit

Pokud jste si Spotify vyzkoušeli a nestojíte o něj,
předplatné zrušte. Provedete to na adrese spotify.o2.cz.
Včera O2 oznámilo, že díky spolupráci vzniká
česká verze Spotify
. Přeloženy budou web i samotné aplikace. Operátor
si myslí, že angličtina může být pro řadu lidí překážkou. Českého překladu se dočkáme
již během několika týdnů. Myslím, že adopci služby jedině prospěje.

Po více než třech měsících od uvedení spolupráce má operátor
k dispozici první statistická data. Vychází z nich, že nezapočítávání
poslechů do datového limitu ušetří člověku
v průměru 539 MB dat
, což je zhruba 250 písní. Přes
60 % lidí si Spotify poslechne aspoň jedenkrát za den. Více poslouchají muži.
Nejvíce přitom poslouchají mladí ve věku 18-25 let, u mužů jde o 21 % a u
žen o 16 %.

Kdybyste posluchačky a posluchače rozdělili podle
používaného systému, došli byste k tomu, že tyto podíly v podstatě kopírují
rozložení platforem v síti O2. Okolo 60 % lidí tak zapíná Spotify na Androidu,
zhruba 35 % lidí pak na iOS. Zbývajících pět procent připadá na další platformy,
především pak na mobilní Windows a Blackberry. Dále platí, že Češi a Češky poslouchají
raději aktuální šlágry než klasické kousky.

bitcoin školení listopad 24

Infografika

Zdroj: Tisková
zpráva