Twitteru ale rostou (a ne neopodstatněné) náklady, například do výzkumu a vývoje firma napumpovala 177 milionů, kdežto loni jen třetinu. Trojnásobek oproti loňsku spolkl také marketing.
Hlavním zdrojem příjmů je reklama, ta do kasy přinesla 277 milionů (129% meziroční růst). Čtyři pětiny reklamních tržeb mají na svědomí mobily. Ze Spojených států pochází 67 % tržeb z reklamy, přestože odtamtud pochází jen 22 % uživatelů (60 milionů).
Twitter má 271 milionů aktivních uživatelů
Celkově má Twitter 271 milionů, kteří se připojí alespoň jednou do měsíce, to je o čtvrtinu více než loni. Čtyři z pěti twitteristů se připojují i z mobilu, celkem 211 milionů uživatelů používá mobilní verzi. Všichni uživatelé dohromady zhlédnou timeline 173miliardkrát měsíčně. Na jednoho uživatele připadlo 638 zhlédnutí za měsíc. Za každých 1000 zhlédnutí Twitter utržil v průměru 1,6 dolaru.