Reklamní tweety se zatím dočkají pouze někteří uživatelé klientu HootSuite. Zprávy by měly zapadat do kontextu témat, kterými se uživatelé obvykle zabírají. Twitter se opět brání, že pokud se nápad nebude líbit a lidé označí reklamu jako otravnou, můžou tuto fázi zrušit.
Zatím si lidé na reklamní tweety ve vyhledávači nebo sledování trendů (Trending Topics) příliš nestěžují. Pokud podobně nevtíravá bude také tato nová forma, zřejmě se nikdo bouřit nebude. Nebuďme bláhoví, bez reklamy by tato služba ani nemohla existovat. A peníze potřebuje, protože stále si na sebe nedokáže vydělat.
Možná i proto se nedávno do čela společnosti postavil nový člověk, Dick Costolo, který by mohl Twitter nakopnout k lepším zítřkům. Evan Williams vybudoval velkou síť, Costolo ji musí proměnit na zelené papíry.
Zdroj: Twitter