Hlavní navigace

V Gmailu jsou nové reklamy, tváří se skoro jako běžné e-maily

23. 7. 2013

Sdílet

Zdroj: Redakce

Google ve své poštovní službě přišel s novým reklamním formátem. Poté, co uvedl nové schránky a automatickým tříděním do kategorií, se do záložky Promotions (Promo akce) dostanou reklamní pruhy, které vypadají podobně jako běžná zpráva. Jsou jen barevně zvýrazněny a nelze je nahlásit jako spam. Lze však u nich nastavit, které typy nabídek nechcete dostávat, pokud vás reklamní systém „špatně odhadne“.

Nové reklamy v Gmailu
Nové reklamy v Gmailu (foto: @gulliantonio) 

Tato reklama nahradí dřívější pruhy, které se zobrazovaly nad záložkami. Pokud ovšem záložku Promotion zrušíte, staré pruhy se znovu objeví. Na reklamu uvnitř zpráv ale novinka vliv nemá. V českých schránkách zřejmě ještě nový reklamní formát nefunguje, alespoň já jej ještě nevidím ani v jedné ze svých dvou schránek.

 

Jak trefně poznamenali redaktoři Cnetu, Google se bude čím dále více snažit vydělávat na produktech, které doteď nabízel „zdarma“. Nápadnější reklamy už najdete ve vyhledávači, na YouTube, teď i v Gmailu. Na řadě je určitě i síť Google+, která dosud žádnou reklamu neobsahuje.

Zdroj: Cnet