Částečným řešením jsou pasivní brýle. S těmi se můžete setkávat i v kinech, jsou to nástupci známý červeno-modrozelených anaglyfů. Obraz je polarizován jiným způsobem (posunutím vlnové frekvence) než barvou, takže se barevnost nezmění a obraz vypadá dobře (ne jako nekontrastní mazanice anaglyfu).
Vizio Theater 3D – konečně s pohodlnými brýlemi, zdroj: Engadget
Americký výrobce Vizio na trh chystá nové LCD s pasivními brýlemi v úhlopříčkách 22–71 palců. V závislosti na modelu bude dodávat až čtyři brýle. TV mají integrovanou Wi-Fi síťovku, Bluetooth (i s QWERTY klávesnicí) a vůbec jsou dost hodně postiženy internetem a streamovacími službami.
Zatím nás může zklamat, že všech 21 novinek se dostane pouze na americký trh. Snad se pochlapí i výrobci v Evropě (na CESu počítáme s LG). I když kdo ví, jestli by současná generace měla takový úspěch. Vysoká cena, dětské bolesti a nedostupnost obsahu nás ještě nechá chladnými. Snad až příští rok, kdy stereoskopický obraz vezme útokem nové herní konzole (těch pár pokusů u PS3 nepočítám).
Zdroj: Engadget