Hlavní navigace

Vodafone aktualizuje samoobsluhy. Od pátku do neděle nebudou dostupné

1. 11. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

Internetová, mobilní, hlasová i SMS samoobsluha Vodafonu bude od 2. do 4. listopadu mimo provoz. Operátor systémy odstaví v pátek v 18:00 a nahodí je zpět v neděli večer. Během té doby nebude možné měnit nastavení služeb, vyřizovány budou pouze požadavky na blokování ztracených a odcizených SIM karet, a to na čísle 800 770 077.

Vodafone

Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb a děkujeme za pochopení,“ říká Jiří Pluháček, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

Odstávka nebude mít vliv na provoz hlasových, textových ani datových služeb. Pojede také hlavní web Vodafonu včetně e-shopu. Operátor ale doporučuje aktivovat nové SIM karty až po víkendu a předplacenky dobíjet pomocí platebních karet, bankomatů nebo dobíjecích terminálů. Platby z jiných kanálů budou zpracovány až po skončení odstávky.

Vodafone obvykle odstavuje samoobsluhu, když přináší velké změny, například nové tarify, podmínky nebo různé bonusy. Včera už lákal na zlevněné smartphony a nové tablety, ale stále čekáme na tradiční vánoční akce. Má s nimi odstávka souvislost? To se dozvíme snad po víkendu.

 

Zdroj: Tisková zpráva