Vodafone konečně spustí novou internetovou samoobsluhu

24. 2. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

Ve středu nasadil operátor nový vzhled stránek, včera odhalil novou nabídku datových tarifů a dnes začne nasazovat novou samoobsluhu. Vodafone slibuje rychlejší, stabilnější a přehlednější službu než doposud, což jistě fanoušci bouřící se na sociálních sítích uvítají.

Vzhledem ke změnám a restartu datových tarifů tak budou všechny kanály samoobsluhy (internetová, mobilní, hlasová i SMS) odstaveny už dnes v 18:00. Hlavní web, e-shopy i Vodafone park zůstanou funkční. Stejně jako infolinka 800 770 077, kde budou vyřizovány blokace a zcizení SIM. Operátor doporučuje dobíjet předplacenky přes bankomaty nebo terminály Sazky. Další operace si mají zákazníci nechat raději až na pondělí, kdy už nové systémy budou v provozu.

Vodafone Vodafone Vodafone Vodafone

Tisková zpráva

Vodafone spouští novou Internetovou samoobsluhu

Praha, 24. února 2012 Zákazníci Vodafonu budou moci od víkendu využívat zcela novou Internetovou samoobsluhu. Díky celkovému přepracování bude nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

„Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů. Zákazníci jistě uvítají větší srozumitelnost a snazší orientaci v Samoobsluze. Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou,“ popsal hlavní charakteristiky nové Internetové samoobsluhy Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu. 

Internetová samoobsluha Vodafonu nabízí zákazníkům bezkonkurenční šíři možností pro správu účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.   

Hlavní výhody nové samoobsluhy

ICTS24

  • Přehlednější struktura a nová grafika
  • Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
  • Vylepšená sekce “Váš tarif”
  • Jednotný způsob aktivace
  • Kontaktní formulář
  • Pohodlné nastavení mobilního telefonu
  • Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda,  takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.  

„Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze,“ doplnil Peter Baláž.