Společnost přiznala, že loni prodala přes 70 milionů telefonů. Dle IDC ji předehnali jiní čínští dravci – Lenovo a především Huawei. Lenovo si pomohlo akvizicí Motoroly, ale Huawei roste přirozeně s vlastními telefony řady Mate a svou podznačkou Honor. IDC sice míchá dohromady jablka a hrušky, tj. prodeje spotřebitelům (Apple, Xiaomi) a dodávky do obchodů (všichni ostatní), ale Huawei má takový náskok, že ve skutečných prodejích musí být silnější.
Xiaomi loni neuvedlo plnohodnotného nástupce své vlajkové lodi Mi 4, to rovněž mohlo přibrzdit plnění plánu. Pokud chce firma dále růst, musí urychlit expanzi na jiné trhy. Zatím se pořád drží především v Asii. Telefony oficiálně prodává v Číně, Indii, Indonésii, Filipínách, Malajsii, Singapuru, Tchaj-wanu a Hongkongu. Loni firma zamířila do Brazílie. Stále však odkládá vstup do Evropy a USA. Její telefony zde sice najdeme, ale neoficiálně dovážené, s komunitní lokalizací a bez podpory tuzemských LTE pásem.
Zdroj: TechCrunch