Z výzkumu se ještě podařilo zjistit, že nejčastěji se hledá podle jednoho, dvou nebo tří klíčových slov (všechny okolo 22 %), čtyři slova už dělají jen 14,5 % dotazů a další možnosti se dostaly pod desetinu.
Vyhledávač | Duben 2010 | Květen 2010 |
Google.com | 71,40 % | 72,17 % |
Yahoo.com | 14,96 % | 14,43 % |
Bing.com | 9,43 % | 9,23 % |
Ask.com | 2,18 % | 2,14 % |
Podobnou analýzu zpracoval nedávno i comScore, výsledky se dost liší, i když Google má také prsty ve dvou třetinách vyhledávání. Ale podíl má o téměř deset procent nižší a ve srovnání s velkou konkurencí jako jediný ztratil.
Vyhledávač | Duben 2010 | Květen 2010 |
Google.com | 64,4 % | 63,7 % |
Yahoo.com | 17,7 % | 18,3 % |
Bing.com | 11,8 % | 12,1 % |
Ask.com | 3,7 % | 3,6 % |
AOL.com | 2,4 % | 2,3 % |