Představenstvo společnosti minulý týden jednalo a řeč přišla i na to, že by se Yahoo mohlo zbavit některých svých produktů či služeb. Firma jako celek to má nahnuté, ale stále vlastní pár úspěšných značek, z nejznámějších jmenujme Flickr. Ty ke dnu skoro určitě nepůjdou, firma je vždycky někomu prodá, když bude nejhůř. Představenstvo zatím oficiálně mlčí, různé spekulace se ale naplno rozběhly.
Podle Re/code se Yahoo připravovalo na velké změny v mediální divizi, která by podlehla restrukturalizaci a konsolidaci. Mezitím se vedou řeči o tom, kdo by mohl mít o jádro firmy zájem. O webové aktivity Yahoo má zájem dokonce americký mobilní operátor Verizon. Ten mimochodem už v tomto roce za 4,4 miliardy dolarů koupil AOL. Tím není řečeno, že je obchod na spadnutí, ale pouze to, že zájemci se najdou.
Yahoo Mail a další by se mohli ocitnout v rukou noivého vlastníka