Populární je ale také u širší skupiny. Ve věku 15 až 54 let má YouTube 82% zásah. O bod či dva jsou na tom lépe Prima a ČT1, nejsilnější je v tomhle ohledu Nova, na kterou se jednou měsíčně podívá 88 ze 100 lidí. Nova také zatím vede v celkovém množství zhlédnutého obsahu. Průměrný uživatel sleduje Novu 5 hodin a 25 minut týdně. U YouTubu jsou to tři hodiny a 20 minut. Stejně má i ČT1, o deset minut méně pak Prima.
Službu Googlu v Česku každý měsíc navštíví 5,6 milionu uživatelů, meziročně o 10 % více. Sedmdesát procent z nich se na nějaké tamní video podívá alespoň jednou týdně. Celkový počet zhlédnutých videí měsíčně přesahuje 700 milionů, o 20 % více než loni. Na jednoho uživatele vychází 125 videí měsíčně. Většina lidí si nadále videa přehrává hlavně na počítači. Přístupy z mobilů dělají 10 %, což je ale o dvě třetiny více než loni.
Statistiky sestavil Google s využitím zdrojů: TNS YouTube profiling (květen - červen 2014), YouTube (interní data), ČSÚ, Netmonitor.cz, ATO Mediaresearch, Cross-mediální studie s Millward Brown