Google magazínu Campaign potvrdil, že zruší nejagresivnější inzertní formát na YouTubu. Třicetisekundové nepřeskočitelné reklamy ale zmizí až příští rok. Místo nich zůstanou stávající 15–20sekundové. Důvod firma nezmiňuje. Možná to má souvislost s tím, že více než polovina zhlédnutí pochází z mobilních zařízení. U nich jsou návyky odlišné oproti televizi. Mobilisté nemají takovou trpělivost, tolik času a hlavně každá sekunda reklamy navíc je stojí peníze (rychleji spotřebovaný datový balíček). YouTube obsahuje celkem šest reklamních formátů. Bannery vedle videa, přes video a sponzorované karty se souvisejícími videi. Na začátek videa pak lze vložit nepřeskočitelné mikroreklamy o délce 6 sekund. Na začátek, doprostřed i na konec hlavního videa je možné umístit reklamy, které lze přeskočit po 5 sekundách, případně ty zcela přeskočitelné s délkou až 30 sekund.