Vzhledem ke změnám a restartu datových tarifů tak budou všechny kanály samoobsluhy (internetová, mobilní, hlasová i SMS) odstaveny už dnes v 18:00. Hlavní web, e-shopy i Vodafone park zůstanou funkční. Stejně jako infolinka 800 770 077, kde budou vyřizovány blokace a zcizení SIM. Operátor doporučuje dobíjet předplacenky přes bankomaty nebo terminály Sazky. Další operace si mají zákazníci nechat raději až na pondělí, kdy už nové systémy budou v provozu.
Tisková zpráva
Vodafone spouští novou Internetovou samoobsluhu
Praha, 24. února 2012 Zákazníci Vodafonu budou moci od víkendu využívat zcela novou Internetovou samoobsluhu. Díky celkovému přepracování bude nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.
„Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů. Zákazníci jistě uvítají větší srozumitelnost a snazší orientaci v Samoobsluze. Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou,“ popsal hlavní charakteristiky nové Internetové samoobsluhy Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.
Internetová samoobsluha Vodafonu nabízí zákazníkům bezkonkurenční šíři možností pro správu účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.
Hlavní výhody nové samoobsluhy
- Přehlednější struktura a nová grafika
- Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
- Vylepšená sekce “Váš tarif”
- Jednotný způsob aktivace
- Kontaktní formulář
- Pohodlné nastavení mobilního telefonu
- Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly
Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda, takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.
„Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze,“ doplnil Peter Baláž.